Evenementen

Atos organiseert zelfstandig en in samenwerking met andere partijen verschillende wedstijden en evenementen in en om Amsterdam. Klik op het evenement in het keuzemenu voor meer informatie over inschrijven, afstanden en data.

Kerstborrel

Datum dinsdag 17 dec 2019
Tijdstip 20:30 uur
Locatie Clubgebouw Atos
Kerstborrel

Het zijn weer de donkere dagen voor kerst. Tijd voor de traditionele Atos kerstborrel /braspartij!

KERSTBORREL ATOS   17-12-2019, vanaf 20.30 Uur

SPELREGELS

Iedereen neemt wat lekkers mee, wij zorgen voor een feestelijke kantine, gedekte tafels, kaarsen, muziek.
Lever de eetwaren op 17 december zo vroeg mogelijk vanaf 18.30 uur in.
Onder leiding van Rene' maken wij van al dat lekkers prachtig opgemaakte schotels.
Wij zorgen voor een mooie selectie wijn, bier, frisdrank, te verkrijgen aan de bar tegen een passende betaling.
Wij hopen dat een aantal leden zich opgeven om alles klaar te maken en, helaas, na afloop alles weer op te ruimen, afwassen etc.

Wat suggesties
salades
- visschotels
- zoete en hartige taarten
- stokbrood, Turks brood, roggebrood, krentenbrood
- kazen, kruidenboter
- olijven, zure bommen
- gehaktballetjes in saté saus
- gerookte eendenborst
- vegetarische lekkernijen

Kortom, sloof je uit, schakel buren en partners in, wees creatief!

Chris en Paul