Melden bij Gemeente van incidenten/vernieling op/rond baan:
melding openbare ruimten

Runnersworld
Een van onze hoofdsponsors van de 30 van Amsterdam Noord.
Runnersworld in Zaandam kan u uitstekend van dienst zijn over Schoen en Kledingadvies. Laat u goed informeren welke soort schoen voor u het beste is.

Run2Day en Brooks
De sponsors van de Louis Vinkloop

Amsterdams Jury Commissie
De site over het jury werk in Amsterdam e.o., met o.a. info over het jurywerk, wedstrijdagenda, informatie over opleidingen etc

Stichting Amsterdam Atletiek (SAA)
Samenwerkingsverband van de Amsterdamse atletiekverenigingen (AAC, AV Phanos, AV ’23, AV ATOS en AV Feniks) om een aantrekkelijk loop- en atletiekaanbod aan te bieden richting diverse wijken en klantgroepen. En om te professionaliseren. Organisator van het Amsterdams Baan Circuit.

Atletiekunie
De Atletiekunie is de overkoepelende organisatie van een groot aantal atletiek- en loopverenigingen in Nederland.

Losse veter
Een informatieve website over nationale en internationale atletiekgebeurtenissen. En bij vlagen diepgaande discussies over tactiek, techniek, trainingen, coachen, voedsel, noem maar op. Met bijdragen van bekende namen in de atletiek.

Evenementen

30 van Amsterdam Noord
Atos organiseert deze loop, die prachtig past in de voorbereiding op de marathon van Amsterdam.

Hardloopkalender.nl
In deze loopagenda vind je een overzicht van hardloopevenementen in Nederland. Zoals trimloopjes, prestatielopen, hardloopwedstrijden, loopevenementen met een marathon, een halve marathon en andere loopafstanden zoals een 5 km en een 10 km.

Louis Vinkloop
Atos organiseert deze voorjaarsloop. Het is een onderdeel van het Rondje Mokum.

Puntentelling

De formules en constanten waarmee de puntentelling werkt
  Bereken je punten
  Is de puntentelling eerlijk? Een discussie die nooit stopt