Wijziging data incasso contributie

Als besproken en goedgekeurd op de algemene leden vergadering 26 februari 2020 zal de contributie op andere data worden geïncasseerd. De belangrijkste reden voor deze wijziging is het missen van contributies van leden die opzeggen voor het lopende kwartaal als zij de factuur ontvangen.

Hierna wordt dit laatste kwartaal niet meer betaald, of pas na heel veel moeite en werk door de penningmeester. Tot op heden wordt de kwartaal contributie in het midden van het lopende kwartaal geïncasseerd. Wij hebben afgesproken in de ALV dat de contributie voortaan vooraf aan het nieuwe kwartaal zal worden geïncasseerd.

Zie onderstaande tabel met de nieuwe datums waarop de contributie zal worden geïncasseerd.

Geen nieuwsberichten gevonden