Rachid weer kampioen van Nederland!

Groet uit Schoorl 11-02-2018

Rachid Mohammadi krijgt geen genoeg van het grossieren in 1e plaatsen op Nederlands kampioenschappen. Vorige week werd hij al indoor kampioen bij de M50 op de 3000 meter en 2 dagen later 3e op de 1500 meter. Vandaag stond een 'gewone' wegwedstrijd op het programma, de NK 10 kilometer in Schoorl. Dit jaar geen sneeuw, hagel of gladheid maar wel heel veel wind. Bijna de gehele wedstrijd heeft hij daardoor beschutting gezocht in een groep. De laatste 2 kilometer ging hij er als een haas vandoor dat resulteerde in een mooie tijd van 33.47. Goed voor de 1e plaats en wederom Nederlands kampioen! Rachid gefeliciteerd met dit succes, Atos is trots op je. Ook in actie op de 10 kilometer kwamen Hasan Tavukcu en Marleen Haakma. Hasan nog niet hersteld van ziek zijn, liep een tijd van 35.23. Marleen liep bij de V45 naar een 5e plaats in 41.04. Michael Nijland koos voor de langste afstand en liep de 30 km. in 1.58.12, goed voor een 5e plaats bij de M45.

Om onze fysieke sportieve activiteiten te ondersteunen met medische begeleiding zijn wij in gesprek gegaan met Fysio MCN om… Meer >

Beste leden, Wegens het suikerfeest op 10 april, wordt de Algemene Ledenvergadering (ALV) naar 17 april verplaatst. Tijdens de… Meer >