1e Gaasperplascross

Gaasperplascross in Amsterdam Zuidoost 13 januari 2018

AV Feniks organiseerde voor de 1e keer de Gaasperplascross. Dit mogen ze vaker doen. De organisatie was goed voor elkaar, een aanrader! En zoals het hoort bij een cross, een uitdagend parcours. Een ronde was ongeveer 2 km. Bij de V45 legde Marleen Haakma beslag op de 1e plaats. De 5 km liep zij in 20.56. Bij de jongens junioren CD was er een 2e plaats voor Yassine El Mortai. Hij liep de 2250 meter in 7.59 . Bij de iets oudere jeugd de jongens junioren AB liep Ismail Ismail naar een 2e plaats op de 3300 meter in 14.16. En bij de alleroudste jeugd de M55 was er een 3e plaats voor Ger Kragten. Hij kon 8400 meter genieten van het crossgeweld en deed dit in een tijd van 39.16. Iedereen gefeliciteerd met de prestaties!

Om onze fysieke sportieve activiteiten te ondersteunen met medische begeleiding zijn wij in gesprek gegaan met Fysio MCN om… Meer >

Beste leden, Wegens het suikerfeest op 10 april, wordt de Algemene Ledenvergadering (ALV) naar 17 april verplaatst. Tijdens de… Meer >