Zaterdag training C-junioren

Vanaf zaterdag 11 november is er een extra trainingsmogelijkheid voor C-junioren. Deze extra training zal plaatsvinden op zaterdagen van 11:30 tot 12:30u onder leiding van Jesse Lafeber en Kim van Egmond.

Doel van de training
De zaterdagtraining heeft tot doel extra verdieping te bieden op technische atletiekonderdelen. De trainingen borduren voort op de technische trainingen van maandag en woensdag en bieden de atleten de mogelijkheid zichzelf sneller te ontwikkelen op de verschillende technische atletiekonderdelen.

Voorwaarden om deel te nemen
De training staat open voor alle C-junioren mits zij
- 2x doordeweeks trainen (maandag, woensdag, donderdag).
- deelnemen aan wedstrijden.
- de intentie hebben wekelijks op zaterdag aanwezig te zijn.

Het gevaar van overbelasting
Om overbelasting tegen te gaan mogen de C-junioren bij Atos niet meer dan 3x per week trainen.
Een trainingsweek voor een C-junior die deelneemt aan de zaterdagtrainingen kan er als volgt uit zien.
- maandag (basis technisch), woensdag (basis technisch), zaterdag (extra technisch)
- maandag (basis technisch), donderdag (MiLa), zaterdag (extra technisch)
- woensdag (basis technisch), donderdag (MiLa) , zaterdag (extra technisch)

Let op:
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om eenzelfde soort training aan te bieden voor D-junioren. Atos streeft ernaar om in de toekomst ook voor D-junioren een extra zaterdagtraining te organiseren.

Om onze fysieke sportieve activiteiten te ondersteunen met medische begeleiding zijn wij in gesprek gegaan met Fysio MCN om… Meer >

Beste leden, Wegens het suikerfeest op 10 april, wordt de Algemene Ledenvergadering (ALV) naar 17 april verplaatst. Tijdens de… Meer >