Vierde plek bij NK estafette voor jongens pupillen B

Op zaterdag 28 september heeft het team van de jongens pupillen B, bestaand uit Duco Verhoeven, Toon Meerman, Jason Schokker, Ian Boschman en Liam Koobs, op de NK Estafette in Amstelveen een vierde plaats behaald. Met een tijd van 25.85 waren zij slechts twee honderdsten verwijderd van een podiumplaats. De tijd betekende ook voor de vijfde keer dit seizoen een aanscherping van het clubrecord. Aan het begin van het wedstrijdseizoen was een tijd van 27.28 uit 2011 goed voor het clubrecord. In de afgelopen zes maanden, over vijf wedstrijden, hebben de jongens hier bijna anderhalve seconde vanaf weten te lopen. De extra aandacht die de trainers Mark Vermeulen, Leila Laamri en Hugo Botman tijdens hun trainingen aan het onderdeel hebben besteed heeft duidelijk de vruchten afgeworpen.

De jongens pupillen C zijn als ploeg tweede van Noord-Holland geworden. Abel Thelen heeft daarnaast een individuele eerste plek behaald en Toby Gildemacher een prachtige vierde plek!

Om onze fysieke sportieve activiteiten te ondersteunen met medische begeleiding zijn wij in gesprek gegaan met Fysio MCN om… Meer >

Beste leden, Wegens het suikerfeest op 10 april, wordt de Algemene Ledenvergadering (ALV) naar 17 april verplaatst. Tijdens de… Meer >