Nieuwjaarsrun & Nieuwjaarsduik 2020

www.av-atos.nl
Het nieuwe jaar is voor AV Atos spetterend gestart - spetterend in het water om precies te zijn. Op 1 januari 2020 was de eerste Atos Nieuwjaarsrun & Nieuwjaarsduik in 't Twiske.

Een groep AV Atos leden uit verschillende trainingsgroepen is het jaar goed begonnen: direct op 1 januari 2020 om 12.00u werd er verzameld in 't Twiske. Om eerst goed warm te worden - de buitentemperatuur was 1˚C - begonnen we met een Nieuwjaarsrun van ongeveer 45 minuten. Daarna was het tijd voor een (erg) frisse duik in het Twiske water, dat gelukkig nog net iets warmer was dan de buitenlucht.
Tot slot was er tijd voor hete koffie, thee, warme chocomelk (waar volgens de geruchten een kleine hoeveelheid alcohol aan was toegevoegd), koek en de overgebleven oliebollen van de avond ervoor.
Het was een erg geslaagd evenement en hopelijk het begin van een mooie traditie.

Om onze fysieke sportieve activiteiten te ondersteunen met medische begeleiding zijn wij in gesprek gegaan met Fysio MCN om… Meer >

Beste leden, Wegens het suikerfeest op 10 april, wordt de Algemene Ledenvergadering (ALV) naar 17 april verplaatst. Tijdens de… Meer >