Ons nieuwe clubgebouw is bijna klaar!

www.av-atos.nl
De voortgang van de bouw van ons nieuwe 'huis' vordert en de contouren zijn inmiddels goed zichtbaar. Het is nu geen schets meer, en ook geen impressie, maar een echte foto van een echt gebouw. Nog een maand en dan is de bouw (uitwendig) klaar. Het wordt dan tijd om verder te gaan met het interieur en daarvoor hebben we enthousiaste leden nodig. De ene foto spreekt voor zich, de andere geeft een kijkje vanuit de kantine op het terras. Binnenkort zal het bestuur mensen gaan werven die zich willen inzetten voor de zgn. afbouw. Daarover later meer!

Foto's: Frank Gijzen

Om onze fysieke sportieve activiteiten te ondersteunen met medische begeleiding zijn wij in gesprek gegaan met Fysio MCN om… Meer >

Beste leden, Wegens het suikerfeest op 10 april, wordt de Algemene Ledenvergadering (ALV) naar 17 april verplaatst. Tijdens de… Meer >