Filter overzicht

Update verhuizing november 2017

De jaarwisseling komt dichterbij en daarmee ook de verhuizing van Atos. Het is inmiddels tijd om knopen door te hakken en als bestuur kunnen we dat niet alleen. We zijn immers een vereniging en daarbij is de mening van de leden belangrijk. Zodoende hebben we een Buitengewone Ledenvergadering ingelast.

Eerder in de maand november is er reeds een aankondiging gedaan voor deze Buitengewone Ledenvergadering.

Deze zal zijn op:

woensdag 22 november 2017 in het clubgebouw van Atos.

De vergadering vangt aan om 20:00 uur.

Tijdens de vergadering zullen de volgende stukken besproken worden (u kunt op elk item klikken om het te bekijken; er opent dan een nieuw venster):

Deze buitengewone ledenvergadering wordt gehouden in verband met de op handen zijnde verhuizing van onze atletiekbaan en van ons clubgebouw.

De voorbereiding van dit proces is in volle gang en de einddatum van dit alles staat gepland op september 2019.

Voor ons allemaal is het belangrijk dat de leden zich over een aantal kwesties uitspreken. Daarmee kunnen het bestuur en een paar comités dan verder werken naar het eindresultaat.

Graag zien we u in groten getale op deze vergadering aanwezig en rekenen daarbij op uw inbreng.

Amsterdam, 15 november 2017.

Namens het bestuur,

Bert Schalkwijk, voorzitter.

Rondje Mokum 2017

14 november 2017