Filter overzicht

Afsluiting Waddenweg in week 12 i.v.m. bouw bioscoop

Van maandag 18 t/m vrijdag 22 maart a.s. wordt de rijbaan van de Waddenweg tussen de IJdoornlaan en de Nieuwe Purmerweg afgesloten. Het is dan niet mogelijk om vanaf de IJdoornlaan via het Waddenwegviaduct naar de Nieuwe Purmerweg te rijden. Tijdens deze afsluiting geldt er een omleidingsroute voor auto- en lijnbusverkeer.

Omleiding
De omleiding loopt rechtdoor via de IJdoornlaan (1), naar rechts de Th. Weeversweg (2) op, langs het Olof Palmeplein en dan vervolgens via de zuidzijde van het Buikslotermeerplein (3). Autoverkeer komt dan uit bij de rotonde richting Nieuwe Purmerweg  links) of het parkeerterrein P6 (rechtdoor) op het Buikslotermeerplein. De lijnbus 301 van EBS volgt de omleidingsroute en de bushalte op het Waddenwegviaduct wordt buiten gebruik gesteld.
De rijbaan in de rijrichting Waddenweg naar IJdoornlaan is niet afgesloten.

Lees voor de volledige toelichting de bijlage met de uitleg van de aannemer.

Op dinsdag 26 maart jongstleden zijn een aantal Atos leden een klein kijkje gaan nemen bij wat in de toekomst onze nieuwe baan zal… Meer >

De rijbaan van de Waddenweg tussen de IJdoornlaan en de Nieuwe Purmerweg is weer bereikbaar! Het verwijderen van de damwanden bij de… Meer >

Altijd al de Dam tot Damloop willen lopen? Atos heeft een speciale cursus die je optimaal voorbereidt. Deze cursus gaat 8 mei van start… Meer >

Op dinsdag 26 maart om 20.00 uur organiseert de gemeente een informatieavond over de toekomstige verkeersinrichting in… Meer >