Nieuwsoverzicht

Filter overzicht

Le Champion en bestuur ATOS bedanken vrijwilligers voor hun inzet bij de Amsterdam Marathon

www.av-atos.nl

Tijdens de Amsterdam Marathon afgelopen 20 oktober heeft AV Atos wederom met een grote groep vrijwilligers dit evenement mede mogelijk gemaakt. Heel veel dank voor jullie fantastische hulp op zaterdag en zondag. We hoeven het niet nog een keer te vertellen, maar doen het toch: "zonder vrijwilligers zijn evenementen als deze onmogelijk".

Duizenden atleten hebben kunnen genieten van een prachtige sportdag waarbij velen hun droom zagen uitkomen. Daar mag je als vrijwilliger best trots op zijn en een warm gevoel van krijgen. Wij wel in elk geval! We hopen dat jullie ook volgend jaar bij de Dam tot Damloop en de Amsterdam Marathon terug te zien.

Als jullie zelf nog punten hebben, wat kan beter of wat ging juist heel goed, laat dit dan weten via: Vrijwilligers@av-atos.nl

Zie hieronder ook de dank en mooie woorden van Le Champion voor de inzet van AV Atos in het stadion en een aantal links na mooie beelden van het event.

Bestuur AV Atos

"Via deze weg wil ik jullie bedanken voor de inzet van afgelopen weekend.We hebben toch wel erg veel mazzel gehad met het weer, enkel een bui van een uur in de opbouw op vrijdag. verder niet te warm, niet te koud, maar bovenal droog. Medisch gezien ook goede weersomstandigheden om in hard te lopen, medisch gezien voor de hardlopers ook wel lekker? Onderstaand een aantal linkjes en filmpjes, om vooral met elkaar even na te kunnen genieten van het evenement. Want we moeten niet vergeten dat we het met elkaar toch maar weer 'even flikken'. Het stadion zag er strak georganiseerd uit. Complimenten aan jullie adres om dit voorafgaand en tijdens het evenement in goede banen te leiden."

www.av-atos.nl
  Op zaterdag 28 september heeft het team van de jongens pupillen B, bestaand uit Duco Verhoeven, Toon Meerman, Jason Schokker,… Meer >

www.av-atos.nl
Zo'n tachtig atleten streden zondag 6 oktober om de eer zich een jaar lang clubkampioen van ATOS te mogen noemen. Het werd een… Meer >