Sponsoren

Onze mooie vereniging zou allereerst niet kunnen bestaan zonder haar vrijwilligers. Vanuit het verenigingsgevoel dragen leden en aanverwanten hun steentje bij zodat we onder andere evenementen kunnen organiseren, de kantine bezet is, het clubhuis er mooi uit ziet en de commissies hun taken uit kunnen voeren.

Naast vrijwilligers zijn voor ons sponsoren erg belangrijk. Vanuit het bedrijfsleven krijgen we ook de nodige ondersteuning in verschillende vormen. Waar de een helpt bij een specifiek onderdeel van een evenement ondersteunen, bijvoorbeeld startnummers voor de 30 van noord, helpt de ander in het algemeen door ons budget/korting te geven voor specifieke aankopen. Daarnaast zijn er ook partijen die ons simpelweg financiële middelen schenken en de vereniging de vrijheid geven om zelf te besluiten wat ze ermee doen.

Op deze pagina geven we onze sponsoren de mogelijkheid om wat te vertellen over zichzelf en hun bijdrage aan de vereniging.