Veelgestelde vragen

Je kunt inloggen op je persoonlijk Mijn Atos pagina met behulp van je emailadres, in combinatie met een door jou eerder opgegeven wachtwoord.

Weet je het wachtwoord niet of ben je het wachtwoord vergeten gebruik dan de knop 'wachtwoord vergeten'. Als je email adres bekend is bij onze ledenadministratie, krijg je een mail met een link erin om je wachtwoord in te stellen.

Let op!

Indien er één mailadres gebruikt wordt voor meerdere accounts dien je er rekening mee te houden dat er wel verschillende wachtwoorden gebruikt worden!

Is je email adres nog niet bekend bij de vereniging? Vraag dan aan je coach om dat in te voeren of stuur een mail via het contactformulier.
Via je Mijn Atos-pagina kun je naar de teampagina's van de teams waar je lid bent. Daar kun je gegevens van je teamleden zien.
Om op je Mijn Atos pagina te komen, moet je eerst inloggen (via de link linksboven op de website).
Indien er wedstrijden worden afgelast dan zal dit direct op de homepagina van deze website worden getoond.