Wedstrijden

De leden van Atos doen het gehele jaar door aan wedstrijden in alle soorten en maten. Ook organiseer Atos zelf wedstrijden, voor leden, competitiewedstrijden en instuiven. Hieronder is een overzicht van de verschillende soorten wedstrijden die bij Atos georganiseerd worden.

Loopevenementen
Elk jaar organiseert Atos twee grote loopevenementen. In het voorjaar de Louis Vinkloop, in het najaar de 30 van Amsterdam Noord:

Naar de website van de 30 van Amsterdam Noord

Naar de website van de Louis Vinkloop

Baanwedstrijden
In het voorjaar, zomer en begin najaar worden bij Atos diverse baanwedstrijden georganiseerd. In opdracht en in samenwerking met de Atletiekunie zijn dit in ieder geval enkele competitiewedstrijden. In de loop van januari zullen door de Atletiekunie de wedstrijden worden toegewezen (datum, categorie en divisie). Daarnaast organiseert Atos 1 of 2 baaninstuiven per jaar: open atletiekwedstrijden waarin de deelnemers per onderdeel kunnen inschrijven.

Competitiewedstrijden
Alle leeftijdsgroepen, van jeugd tot masters, doen mee aan regionale competitiewedstrijden. Dit zijn vaak drie data gedurende het voorjaar, met een wedstrijddag van ca. 11u tot 16u. De winterse competitie bestaat uit een drietal regionale  crosswedstrijden.
De data waarop de competities en cross wordt gehouden voor de jeugd vind je hier: competitie- en crossdata jeugd

Tot slot organiseert Atos onderlinge wedstrijden, zoals de clubcross in de winter, de onderlinge wedstrijden bij de jeugd in het voorjaar en de clubkampioenschappen aan het eind van het competitieseizoen. Deze zijn vaak tijdens een trainingsmoment.
Hier zijn alle leden voor uitgenodigd.

Kijk ook in de evenementenkalender voor actuele data en activiteiten.