Evenementen

Atos organiseert zelfstandig en in samenwerking met andere partijen verschillende wedstijden en evenementen in en om Amsterdam. Klik op het evenement in het keuzemenu voor meer informatie over inschrijven, afstanden en data.

Vrijwilligerswerk Dam tot Damloop 2020

Datum zondag 20 sep 2020

Atos ontvangt een mooi bedrag per vrijwilliger. Dat scheelt ons weer in contributie. U ziet op een bijzondere manier en van dichtbij de wedstrijd en prestatieloop. Uw taak is verkeersregelaar in Amsterdam Noord. Belangstelling of meer informatie? Gebruik onderstaand formulier.

In verband met de logistiek heeft Le Champion, de organisator van dit evenement, ons verzocht uiterlijk op 1 september onze vrijwilligers op te geven.
Wees er op tijd bij en geef u op, eventueel onder voorbehoud, voordat u op vakantie gaat.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 01-09-2020.
Aantal inschrijvingen: 4