Routebeschrijving

Met de fiets

Fietsen kunnen gestald worden bij de fietsenrekken nabij het clubhuis of bij de fietsenrekken bij P1.

Met het OV

Stap uit bij station Noord (Metro 52 of diverse bussen) vanaf hier is het nog 8 minuten lopen richting het zuidwesten.

Met de auto

Routebeschrijving naar P1 (oostzijde)

Adres voor in de navigatie: Nieuwe Purmerweg 66 1025 VS Amsterdam.

Komt u vanaf de ring A10? Neem afrit 16 en volg de borden centrum (S116). Neem de tweede afrit Buikslotermeer. Sla bij de rotonde meteen rechtsaf de elzenhagensingel op en ga daarna bij de eerste mogelijkheid Links. Voor u bevindt zich de parkeerplaats P1. Het clubhuis bevindt zich bij de finish van de atletiekbaan.

Komt u vanaf het centrum (IJtunnel)? Neem afslag Buikslotermeer ri s115 en sla op de rotonde, na het viaduct, linksaf, en dan de elzenhagensingel op. Ga daarna bij de eerste mogelijkheid links. Voor u bevindt zich de parkeerplaats P1. Het clubhuis bevindt zich bij de finish van de atletiekbaan.

Routebeschrijving naar P1 (oostzijde)

Komt u vanaf de ring A10? Neem afrit 16 en volg de borden centrum. Neem de eerste afrit Nieuwendam. Bij de eerste stoplichten rechts, meteen erna bij de volgende stoplichten naar links. Neem vervolgens de eerste mogelijkheid rechts (na ca. 150 meter) en volg de weg de Buikslotermeerdijk op. Aan het einde van de weg is parkeerplaats P2. Het clubhuis en de baan bevinden zich onderaan de dijk.

Komt u vanaf het centrum (IJtunnel)? Neem afslag buikslotermeer ri s115 en sla op de botonde linksaf, onder het viaduct door. Volg de elzenhagensingel voor 500 m. Sla ca. 150 meter voor de stoplichten linksaf en volg de weg de Buikslotermeerdijk op. Aan het einde van de weg is parkeerplaats P2. Het clubhuis en de baan bevinden zich onderaan de dijk.

*Let op! Bij gebruik van Google Maps wordt u via een enorme omweg gestuurd.*