Jeugdsportfonds

Jeugdsportfonds (JSF)

Wat is het Jeugdfonds Sport & Cultuur?

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren uit gezinnen met weinig geld toch mee kunnen doen bij een sportclub, muziekvereniging of andere sportieve en/of culturele activiteiten. Voor die kinderen en jongeren wordt de financiële bijdrage en in sommige gevallen de benodigdheden zoals betaald.

Kan dat ook bij Atos?
Zeker! Wij als Atos vinden het belangrijk om bij te dragen aan het laten sporten van kinderen van alle leeftijden. Als atletiekvereniging hebben wij de missie om het beste uit onszelf en elkaar te halen, ongeacht niveau of bijdrage. Samenwerken met het Jeugdfonds Sport & Cultuur is een belangrijke manier voor ons om dit te bereiken.

Hoe werkt het?
De aanvraag voor een bijdrage wordt gedaan door een tussenpersoon. Dit is bijvoorbeeld een leerkracht, buurtsportcoach, schuldhulpverlener of een medewerker van het sociaal wijkteam. Maar wij kunnen ook helpen bij de aanvraag. Stuur een mail naar penningmeester@av-atos.nl. Leila zal daarna contact met u opnemen om te helpen bij de aanvraag.

Voor meer informatie kunt u ook op de website kijken https://jeugdfondssportencultuur.nl/voor-wie/voor-ouders/