Evenementen

Atos organiseert zelfstandig en in samenwerking met andere partijen verschillende wedstijden en evenementen in en om Amsterdam. Klik op het evenement in het keuzemenu voor meer informatie over inschrijven, afstanden en data.

Vrijwilligerswerk Marathon van Amsterdam 2020

Datum zondag 18 okt 2020

U staat in het Olympisch Stadion en bent zeer direct betrokken bij het evenement. Atleten zien starten en finishen. Uw vriend of vriendin zelf binnen zien komen. Een belevenis welke je niet mag missen.
Als zo’n dag iets te veel van het goede is dan is er ook een verzorgingspost op 25 km welke door Atos is geadopteerd.
Ook dit evenement levert Atos een zeer mooie financiële bijdrage op.
Belangstelling of meer informatie? Meld u aan via onderstaand formulier.
U kunt voor meer informatie ook emailen naar vrijwilligers@av-atos.nl

In verband met de logistiek heeft Le Champion , de organisator van dit evenement, ons verzocht uiterlijk op 21 september onze vrijwilligers op te geven.
Wees er op tijd bij en geef u op, eventueel onder voorbehoud, voordat u op vakantie gaat

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 21-09-2020.
Aantal inschrijvingen: 14