Jeugd mag vanaf 29 april weer de baan op!

Deze week heeft de overheid bepaald dat er op beperkte schaal weer mag worden gesport in verenigingsverband. Daar zijn we als atletiekvereniging natuurlijk erg blij mee. Vanaf woensdag 29 april kunnen kinderen t/m 12 jaar weer naar hartenlust komen trainen. Ook de jeugd van 12 t/m 16 jaar mag weer komen sporten, zij het in beperktere mate. Het bestuur van Atos heeft in goede samenwerking met onze hoofdtrainers Paul Olofsen en Sander Rietveld een plan gemaakt met de voorwaarden en uitgangspunten. We hebben dat plan ook getoetst aan wat de Atletiek Unie en de gemeente Amsterdam adviseren. Alle jeugdleden en hun ouders krijgen op korte termijn dit plan toegestuurd. De instructie is bindend en er kan en mag niet van worden afgeweken. Niettemin, welkom op onze oude atletiekbaan met ingang van 29 april! Voor volwassenleden mag helaas nog niet gesport worden in verenigingsverband dus die trainingen gaan voorlopig nog niet door. Ook individueel trainen op de baan is voor senioren en masters niet toegestaan. Ook het krachthonk blijft tot nader order gesloten.

Morgen vindt de 1e pupillencompetitie plaats op onze eigen baan. Hierdoor vervallen de overige trainingen. Iedereen is uiteraard van… Meer >